-
قواعد بازاریابی پیامکی نتیجه دهنده
سهشنبه 5 آذر 1392 16:06
البته اینکه چنین شیوه مناسب شما هست یا نه، بستگی به این دارد که خودتان با بررسی و تحقیق و بر اساس تجربیات خودتان یا دیگران یا بر اساس نظر کارشناسانه ی یک متخصص کارآمد بازاریابی و فروش، تعیین کنید که آیا شیوه ی پیامکی مناسب کسب و کار شما هست و آیا از طریق آن میتوانید به نتیجه ی مطلوب و موفقیت برسید یا نه. بهره مندی از...
-
مزیت داشتن پنل اس ام اس برای فرهنگسراها
دوشنبه 4 آذر 1392 14:53
• اطلاع رسانی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی • اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش ها و سمینار ها • اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به هنر جویان • برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری • ارسال پیامک های تبلیغاتی جهت فرهنگسرا • اطلاع رسانی جهت نمایشگاه های حاضر در فرهنگسرا • ارسال اتوماتیک پیامک تبریک به مناسبات مختلف نظیر...
-
کاربردهای پیام کوتاه برای اداره ی گاز
شنبه 2 آذر 1392 09:07
● ارسال بخشنامه ها ، نامه ها ، صورت جلسه ها و مصوبات اداره ی کل به سازمان ها و نهادها ی ذیربط به صورت خودکار و عادی ● دعوت اعضا و همکاران به جلسات از طریق ارسال پیام کوتاه ● ارسال پیام های هشداری و خبری به مردم ( اطلاع رسانی قطع گاز ، ارسال اختلالات قطع گاز – ارسال و دریافت شماره ی کنتور از طریق پیام کوتاه) ● اعلام...
-
چگونه ارسال پیامک را به صورت هدفمند انجام دهیم
شنبه 2 آذر 1392 09:07
بهترین تبلیغ همیشه تبیلغی بوده است که بازار هدف را نشانه رفته باشد. تبلیغات کورکورانه نه تنها باعث پیشرفت نبوده، بلکه گاها نتیجه عکس خواهد داشت. در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی نیز این قانون صادق میباشد. شما ممکن است تبلیغ خود را بدون هدف و به صورت رندوم به شماره های مختلفی ارسال نمائید. ممکن است تعداد بسیاری از دریافت...
-
ارسال منطقه ای بر اساس موبایل های موجود در منطقه - BTS
شنبه 2 آذر 1392 09:06
از این پس تمامی کاربران سامانه های پیام کوتاه و نمایندگان محترم میتوانند، پیامک های تبلیغاتی خود را به دارندگان شماره های ایرانسلی که در یک منطقه خاص حضور دارند و یا از آن منطقه عبور میکنند، ارسال تبلغیاتی انجام دهنند نکات مهم جهت ارسال بر اساس دکل های مخابراتی BTS ایرانسل از طریق این سرویس شما می توانید به موبایل های...